Social Icons

marți, 5 martie 2013

Are nevoie de ajutor !!!!


   

Ma numesc Camelia Rusu si am 23 de ani. Pana in mai 2012 am fost o fata normala. In urma aparitiei unor vanatai si a unor puncte rosii, numite purpura, am fost la doctor. Mi-a recomandat sa fac niste analize de sange, in urma carora am fost diagnosticata cu Leucemie Acuta Mieloblastica (LAM4). De atunci a inceput lupta. Am facut 5 cure cu citostatice pana in prezent. In ianuarie 2013 am fost in Italia pentru a mi se confirma daca am sau nu nevoie de transplant de maduva. Vestea a fost dramatica: singura mea sansa esteTRANSPLANTUL. Costurile acestuia sunt cu mult peste posibilitatile noastre. Pentru a ma salva si a avea o viata normala am nevoie URGENTde ajutorul dumneavoastra!!

Multumesc din suflet pentru donatiile primite. Mai este mult pana la suma (estimata) de150.000 EURO necesara transplantului, dar sunt increzatoare ca numai cu ajutorul dumneavoastra voi reusi.

Daca doriti sa ma ajutati o puteti face prin urmatoarea modalitate:

Transfer bancar in conturile:

Cod SWIFT : RZBRROBU

Raiffeisen Bank – LEI
RO98 RZBR 0000 0600 1284 0362
Titular: Rusu Vasile

Raiffeisen Bank – EURO
RO53 RZBR 0000 0600 1497 2844
Titular: Rusu Vasile

Cod SWIFT : RZBRROBU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Sample text

Sample Text

Bloguri, Bloggeri si Cititori

Sample Text